Underbar kväll

I går fyllde min allra bästa kompis år och vi hade en riktigt mysig dag.
På dan gick jag hem till henne och fikade, lyssnade på Michael Jackson och fixade oss iordning inför kvällen.
Ibland kan jag känna att det allra bästa med en rolig kväll är när man träffas upp innan och gör sig iordning tillsammans. Lyssnar på bra musik, dricker vin och blir på topp.

När vi var klara gav vi oss iväg, fixade och donade lite där vi skulle grilla. Folket började dyka upp och alla var på ett superbra humör och vädret var med oss hela kvällen. Det kanske inte var en jättefin sommarkväll med det regnade inte i alla fall.
Vi grillade, lyssnade på musik, spelade kricket och hade bara sååå mysigt i alla glada vänners lag =)

Det är det som är det bästa med sommaren, man kan vara ute hela tiden, för oavsett om det är sol eller inte så är det alltid varmt och skönt =)

Nej, nu börjar jag känna mig lite rastlös och måste hitta på något.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0