Underbar kryssning

Då var kryssningen till Hesingfors avklarad. Guuuud vad roligt jag har haft det. Skulle kunna åka igen direkt, men tror inte riktigt att kroppen skulle klara av det.
Båten avgick i fredags kl 17. Innan båten gick satt vi ute på däck och tog en drink. Solen gassade och det var så mysigt.
Efter ett tag gick vi ner till Tax Freen och handlade lite, gick till hytten och fixade oss inför kvällen/middagen.Vi gick upp till buffén. Jag har nog aldrig sett så mycket god mat runt omkring mig förut. Vi blev helt paffa och visste inte vart vi skulle börja. Vi hade en familj bredvid oss som var hur trevliga som helst. Älskar när människor pratar med en helt spontant.

Efter middagen gick vi till en liten pub där det satt en trubadur och spelade gamla godingar. Där träffade jag även en kille från Lidingö, världen är bra liten ibland. Vi forstatte oss upp mot diskot där vi träffade Lidingökillen och hans kompisar, sen var vi med dom hela resan. Det var riktigt kul.

På lördagen var vi i Helsingfors hela dagen. Åt lunch, tog cykel taxi och log och solae i gräset. En väldigt fin stad faktiskt.

När vi gick på båten igen för hemresan satt vi alla uppe på däck och drack öl och solade. Kändes som om man var utomlands och inte på en båt.
En av killarna jag träffade och jag gick och badade bubbelpool. Det var riktigt mysigt. Där träffade vi några som vi satt och pratade med. Sen var det dags för middagen igen =)

Vi tog oss en sväng runt båten och satt på puben igen innan det var dags för diskot =)
Jag har verkligen haft en helt galen och rolig helg.
Det roliga var att vi var tre som åkte från början men det slutade med att vi var ett helt gäng och sådant älskar jag.

Tack alla för en helt fantastisk resa =)

Xoxo




Jag och lillebror Victor uppe på däck



Man såg såklart Lidingö från båten



Victor, Emelie och jag



Emelie och jag



Trubaduren



Micke och Victor



En glad och en trött kille =)



Massa gott =)



Uppe på däck



Jag blev fotad med två japaner =)



Jag och Micke försöker oss på en vals



Grabbarna grus =)



Jag och Micke blev fotade av en fotograf uppe på däck, så självklart köpte jag bilden

 

Uppvisning och massor av folk inne i Helsingfors



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0