Texas Holdem med romerska bågar

Ännu en super mysig kväll med några kompisar. Började  dagen med en runda på stan, lunch och lite promenad runt Stureplan. På kvällen satt vi ute på min min balkong, så otroligt myisgt. Vi bunkrade upp med kuddar och filtar, satte upp parasollet och lyssnade på musik och drack vin.

När klockan började bli lite senare (grannarna brukar inte bli så glada när man sitter försent på balkongen, vilket är tråkigt för man utnyttjar den aldrig annars) gick vi in i köket för att spela kort, de ville Christopher och Pillan ville spela Texas Holdem vilket jag och Sara aldrig hade spelat, vi kom överens om att satsa Romerska Bågar =) Vi spelade på, jag och Sara förstod inte så mycket men oj vad jag vann =) Jag hade hela bordet fullt med cholkad.

Det måste ha vart nybörjartur för ska jag vara helt ärligt så förstår jag fortfarande inte hur det gick till. Hahaha

Xoxo





Min hög med romerska bågar =)




Staplarna var en viktigt del



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0