Sol sol sol

Solen är här. Det kan inte vara sant. Yeeeeeeeeey, som jag har längtat, och tills idag kunde den inte ha kommit bättre.
För idag är det min bästa kompis födelsedag =) Så om ett litet tag ska jag gå dit och fika, sen ska vi göra oss iordning tillsammans inför kvällen.
Vi ska grilla, spela kubb mm, och solen är hääääääär =)

Det kommer säkert bli en riktigt rolig kväll. Hennes kompisar kommer, sen fyller hennes brors tjej också år så hennes del kommer också, så det kommer att bli riktigt nice.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig än. Jag vill både vara fin men samtidigt ska vi vara ute så lämpliga kläder vore ju positivt =)

Nej, nu ska jag upp till mamma och pappa. Har inte träffat dom på hur länge som helst eftersom dom har vart på semester.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0