Snart semester och super varmt

Nu är det bara 24 timmar kvar till den efterlängtade semestern. Jag hoppas verkligen att värmen håller i sig. Men ska jag vara riktigt ärlig så minns jag inte sist det var så här varmt.
Ska jag vara ännu lite ärligt så är det nästan FÖR varmt, eller inte direkt för varmt, men eftersom jag fortfarande jobbar så känns det så ialla fall.
När det är så här varmt kan man inget annat än att ligga på stranden, helst i vattnet hela dagarna, det spelar ingen roll hur mycket man sitter i skuggan eller hur mycket vatten man dricker.

Men nu har jag en heeeel månad framför mig att bara åka båt, sola, bada, bada, bada.

Sen är det dags för skooolan. Jag längtar så otroligt mycket faktiskt, ska snart köpa lite böcker så man kan bläddra igenom så man vet vad man ska läsa om.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0