MJ

Godmorgon alla glada.

Igår hade jag, Sara och Alexandra vårat Michael Jackson maraton. Det var riktigt mysigt. Alex hade köpt massa olika DVDfilmer.

Den första vi tittade på var om olika musikvideor, man fick se bakom kulisserna och hur det spelade in. Den andra var olika kändisar som pratade om vad Michael har betytt för dom osv. Den sista DVDn var den bästa av alla: Filmen Moonwalker. Jag vet inte hur många gånger jag såg den när jag var liten. Jag kom ihåg att pappa spelade in den på VHS. Jag grät lika mycket varje gång i slutet, när han förvandlas till ett flygplan. Det var nostalgi att få se den igen.
Jag tror till och med att jag måste köpa den själv.

Vi hade en riktigt lyckad och mysig kväll. (fast jag blev trött och gick hem först)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0