Michael Jacksons minnescermoni

Precis kommit hem från min kompis.
Idag har vädret verkligen inte vart roligt så vi har suttit bänkade framför tvn hela dagen. Och vilket åskväder det blev. Hua.
Sett 2 bra filmer och så började vi se lite på säsong 1 av True Blood. En mycket bra serie.

Men dagens höjdpunkt var Michael Jacksons minnescermoni. Det var länge sedan jag grät så mycket och det tror jag inte att jag var ensam om.
I början av cermonin så tyckte vi att killarna som kommenterade bara kunde vara tysta. De förstörde hela programet.
Men det var väldigt fina låtar som spelades och tårarna strömmade ner för kinderna. Men  när det brast ordenligt var när Michaels bror pratade och framför allt när hans dotter Paris säger: "Jag älskar honom så mycket" Då brast det, Det gjorde så ont i  mig. Stackars hans familj. Jag tänker verkligen på dom.

R.I.P Michael, men som de sa på cermonin, Nu lämnar de dig i fred =(

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0