Härlig kväll

Igår var vi på Gröna Lund, vi hade en jätte mysig kväll. Tyvärr var det så himla mycket folk så vi fick köa hur länge som helst bara för att få åka, det var mindre kul.
Mina tjejkompisar var galna nog att åka Insane. Noooo waaay! Det försökte få upp mig i den, men över min döda kropp att jag skulle sätta mig i den. Inte ens om jag fick pengar för det.
Efter den åkturen gick vi och tog en öl och begav oss till Lustiga Huset, lite mer min stil.

Ja vi hade en fantastisk kväll och kom hem väääldigt trötta.

Xoxo



Alex satt med ett programblad på huvudet. Miljoner fiskmåsar flög över oss



Världens bästa Sara







Flygande mattan är rolig



Lite läskig men rolig



Denna kommer jga aldrig, aldrig att åka



Emma, Alex och Sara



Alex, Emma och Sara



Emma, Sara och Alex
Aaaaaaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0