Godmorgon

God morgon alla glada.

Då har äntligen den efterlängtade semestern börjat. Och självklart är det mulet, men man kanske inte hade väntat sig något annat =)
Men läste i tidningen att värmen skulle komma tillbaka igen.

Denna helgen har verkligen vart rolig. Fest både fredag och lördag. På fredagen gick jag på after work med några kollegor och sedan var vi i en villa och bara satt ute på altanen och drack vin. Jätte mysigt.

På lördagen firade vi en kompis på en restaurang, och aldrig mer att jag går dit. Det var ganska dyrt, sevicen var totalt värdelös, maten smakade inge bra osv. Min kompis fick inte ens sin mat och några i sällskapet fivk vänta i över en timme. Helt otroligt.
Men efter det hade vi kul i alla fall. Vi var ute på ett ställe som heter Oasen. Där dansade vi och hade det super kul.

Igår var man lite smått seg, men ändå så har man semester så mam behöver inte känna tvång att passa tider eller så.
Idag blir det lite städning i lägenheten, fixa min balkong och troligtvis fika i stan med min bästa kompis.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0