En riktigt rolig kväll

Igår hade jag en riktigt bra dag. Först mötte jag upp Sara så tog vi en promenad till centrum och åt lunch, sen gick vi runt och tittade lite och handlade lite smått. Efter det dök Alex upp och vi åkte hem till mig oh fikade. Jag och Sara hade vart på lite partyhumör hela dagen så vi bestämde oss för att äta lite och sedan gå ut och ta en öl.
Vi gjorde en jätte mysig middag med tacos och allt där till. Sedan bar det av till stan och Harry B James, där var det massa band som spelade, lite sådär halvt kul, det var inte riktigt min musiksmak.

När vi hade suttit där en stund dök det upp ett par kompisar och vi drog till Vickan i Kungsträgården, där hade vi det riktigt kul. Det är väl Pride den här veckan vad jag förstår så det var mycket blandat folk. Vi dansade och hade sååå kul....

Tack tjejer för en härlig kväll.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0