Baksmällan

Igår hadejag ännu en otroligt mysig kväll på stan.
Åkte in för lite shopping men kom bara hem med en tunika. Tror jag letar för mycket när jag ska handla, och då hittar man inget.

Jag och min kompis bestämde oss för att gå på bio, då man är ute hela dagarna med jobbet så känns det skönt att inte känna tvång att vara ute på kvällarna också =)

Först gick vi och åt och tog ett glas vin, jätte mysigt att sitta i sommarvärmen på en uteservering.

Filmen vi såg var Baksmällan. Jag säger bara: HAHAHAHAHAHAHA =) Vilka grabbar. Oj oj  oj.

Har ni inte sett den så se den garanterat.

Nu blir det jobb. 34 timmar till semestern =)

Xoxo





Riktigt sköna grabbar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0