Underbar helg

Trots halsont och jordens hosta så har jag trotsat det och haft en jätte mysig helg. Ifredags träffade jag bara upp lite kompisar och hade det mysigt ute i gräset. På lördagen var jag bara hemma och tog det ganska så lugnt, Sara kom över och vi satte oss och solade på min balkong, det var verkligen varmt ute. på kvällen gick jag hem till mina föräldrar och åt middag, det var så längesedan s¨det var sååå mysigt. Vi spelade kort, tittade på en rolig film och drack lite vin.

Söndagen spenderade jag på stranden heeeela dagen med mina nära och kära vänner. Vi bara låg och solade och slappade. Underbart. Bara för att semestern har tagit slut så är inte sommaren slut och man kan fortfarande göra massa skoj.

vi låg på stranden i 6 timmar, sååå mysigt. på kvällen gick vi ner till vattnet ocg grillade lite, jag älskar verkligen dessa sommarkvällar och hoppas att det kommer hålla i sig länge länge.

Nu sitter jag på jobbet, sista veckan nu, sen blir det skolbänken. Gulp =)
men det ska bli kul att få göra lite annat, och i veckan kommer alla nya böckerna på posten, det ska bli roligt att öppna och titta vad det är man ska läsa =)

Nu är rasten sluyr, skriver mer ikväll.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0