Trevlig helg

Denna helgen har verkligen vart rolig. Från att vi inte hade planerat att göra något speciellt så blev hela helgen en fest.
I fredags så var jag i skolan och på jobbet, kände mig trött och seg men tog mig till centrum och bestämde att jag skulle bjuda Sara och Alex på middag. Handlade det som behövdes, sprang in och köpte vin och åkte hem.
Middagen blev riktigt god och mysig, förutom att jag råkade köpa ostbaugette istället för vitlök. Då blev jag arg på mig själv för det var inte gott.
Efter middagen satt vi och drack lite vin och bestämde oss för att åka in till stan och möta upp Helena och Angelica.
Men efter som det alltid lyckas dyka upp tjafs och problem så hade en av pesonerna försvunnit. Gaaah! Varför?
Men vi festade på och tog e ntaxi till Soap Bar. Där hade vi det riktigt kul och vi dansade och drack massa goda Mojitos.

Lördagn blev lite av en fixar dag, tvättstugan och storstädning. Ganska mysigt eftersom vädret på dagen inte var så jätte fint.
Efter allt fixande och donande så la jag mig i ett varmt bad med min nya superbra bok. Tog mig ett glas vin och bara njöt.

Tig mig hem till min lillebror där Emelie, Melina och Fredrik var, vi bestämde oss för att ta oss in till stan och ta en öl, likaså så blev det ännu en super trevlig kväll på stan med massa roliga människor.

Nu är det återigen söndag och jag ska möta upp Sara på Willys, vi ska handla någon god lunch och sen ska vi hem till mig och äta och titta på en bra film.

Ikväll blir det till att plugga. Jag måste, måste, måste. Skulle ha pluggat igår men det blev inte av. Nu måste jag ta mig i kragen och försöka fixa det här.
Jag har sagt till mig själv att jag måste säga nej när kompisarna ringer.

Skolan måste gå först.

Men nu blir det Sara och så ska jag plugga ikväll.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0