Slut på semestern

Oj, det var visst ett tag sedan jag var här inne. Men har haft semester så det var ett tag sedan man var hemma och hade tid att sitta.

Men ack vad roligt jag har haft denna semester. Träffat så mycket nya människor och livet har verkligen känts som en fest. Jag kommer kunna leva på denna sommar nu när hösten och mörkret kommer. Fast ska jag vara riktigt ärlig så är det himlans mysigt med höst. Att få komma hem efter jobbet, ta ett bad, hoppa i mjukiskläderna och bara få lägga sig i soffan med en bra film och bara mysa.

Men än är det inte höst och man kan ju hoppas på några soliga dagar till.
Men nu är semestern slut för min del och idag bär det tillbaka till jobbet. Efter 4 veckors semester så kändes det ganska så tungt när klockan ringde 05.30 idag. Det är inte så att den ringt någonting i sommar. Men nu jobbar jag bara två veckor till sedan blir det skolbänken för min del igen. Så så mycket gör det inte att gå tillbaka, även om jag hellre hade legat kvar i sängen.

Men snart är det helg igen och jag längtar tills på lördag... Hihi =)

Nu är det dags att gå till bussen.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0