Så vart man sjuk då

Nu ligger jag här hemma i sängen med laptopen i knät och teet bredvid mig. Har inte sovit en blund inatt, bara hostat och drömt så konstiga drömmar. Har känt mig lite sådär halv häning sedan i söndags men har inte tänkt mer på det. Började jobba i måndags efter 4 veckors semester och nu ligger man här.
Tror att det är från Pridefestivalen, då man satt ute ganska så tunnklädd och att det började regna och man var ändå ute.

Så idag blir det att ligga här, titta på film och surfa runt lite. Känns lite trist nu när solen äntligen har hittat hit. Men hoppas på att bli lite bättre så man man i alla fall gå ut och andas lite frisk luft.

Tänkte försöka skriva ett inlägg sen om Pridefestivalen och min underbara semester.

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0