Perfekt middag

Middagen igår kunde inte bli bättre. Maten var perfekt och super god, jag åt så att jag höll på att storkna. det blev spagetti med köttfärssås, vitlöksbröd och en fetaostsallad. Smaskigt värre.
och sällskapet ska vi inte heller klaga på.

Det var väldigt mysigt.
En annan sak också, som man verkligen inte är bortskämd med. Jag fick en bukett blommor =) Hur fina som helst, rosa var dom också, min absoluta favoritfärg.

Efter middagen gick vi en lång promenad ner till vattnet med min älskade lilla hund Fanny. Det var så skönt att få komma ut efter middagen.
Fanny lunkade på och vi gick och pratade om lite allt möjligt.

En helt perfekt kväll helt enkelt =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0