På bättringsvägen

Nu känner jag mig äntligen på bättringsvägen, men denna hosta vägrar verkligen att ge med sig. Vaken hela nätterna bara för att man hostar, hostar och hostar, och jag har fått hostmedicin men den hjälper inte ett dugg. Hoppas det går över snart för jag orkar inte mer nu.

Bara för att man blev sjuk och har börjat jobba så kommer självklart sommaren tillbaka, helt otroligt, det är verkligen samma sak varje år.
Man kan iof fortsätta att bada och så på helgerna men det är så himla typiskt bara.

Nej nu kommer det snart en person som kanske ska hyra ett rum av mig =) Så kansk ska ta en dusch innan så man är lite pigg och fräsch.

Hej så länge

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0