Minne 1: Sara 27 år

Eller var det 24? =)

Min allra bästa kompis har turen att fylla år på sommaren, så då kan man alltid hitta på lite roligare saker än som när jag fyller år i november.

Detta år hade hon i alla fall bestämt sig för att vi skulle grilla, och det är alldeles underbart gott. Vi hade turen att vakna till fint väder, jag åkte hem till henne och hon bjöd på kaffe och goda bullar =)
Vi fixade oss iordning inför kvällen och gick hem till hennes brorsas tjej som fyller samma dag. Vi skulle fira båa två tillsammans så mycket folk blev det.

Vi begav oss till grillplatsen och fixade med bänkar och bord, det var väldigt mycket läbbiga myror på marken. Grillarna sattes igång och sedan var det grillfest =)

En väldigt rolig och mysig kväll med massor av glada människor och vin.
Vi hade en väldans tur med vädret och hade det fint hela kvällen.


Jozefine var på glatt humör

Söta Jozefine var på glatt humör



Emelie och födelsebarnet herself



Max, Victor och Christian



Fina Emelie var med och grillade



En kricketmatch blev det



Mys



Älskar sommarkvällarna när man kan sitta ute halva nätterna



Max



Sara ska fota samtidigt som jag =)



Pillan och Nikki



Emelie och Victor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0