Imorgon börjar det

Nu börjar jag bli lite smått nervös känner jag. Imorgon är det nämligen dax för skolan igen.
Det var ett tag sedan man gick där och jag har inte tänkt så mycket på det förens nu. Att det är söndag men man ska inte upp till jobbet, utan till skolan. Känns som en stor omställning men samtidigt ska det bli super kul att få göra något annat. Har jobbat heltid sedan studenten och känner att jag vill verkligen ta en paus med det nu och bara få göra något annat.

Jag kommer att gå i skolan 3 dagar i veckan, ska försöka jobba lite extra för av CSN bli man inte rik av. Men det ska ändå bli skönt att slippa alla tidiga mornar, att jag kan gå upp i lugn och ro, ut och gå, äta frukost mm innan skolan börjar.

Hade tänkt att sätta igång med träningen nu så att man kommer iform. Jag och Jozefine ska peppa varandra och jag ska följa med henne till SATS på tisdag och provträna och sedan köpa kort. Det ska bli riktigt kul. Allt blir så mycket roligare när man är två, man kan peppa varandra, hem och äta middag tillsammans efter träningen osv. Mysigt.

Nej, nu måste jag komma på något att göra innan jag ruttnar =)

Puss så länge



Imorgon börjar allvaret







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0