Hektisk höst

Känner på mig att detta kommer att bli en ganska så hektisk höst. Har bara gått två dagar i skolan, men har fått kursplanerna för alla ämnen och det kommer inte vara lite att plugga kan jag tala om. Men på ett sett tycker jag det är kul är det händer mycket runt omkring.
Jag har även tagit på mig att jobba liute extra och så, man blir inte direkt rik av CSN. Sen ska jag börja träna med Jozefine på SATS också. Herre, hur ska jag hinna med allt. Jag har faktiskt kompisar och min underbara familj med.

Min allra bästa kompis Sara har jag inte träffat på en vecka (obs att vi brukar ses nästan varje dag) men imorgon har vi en dejt =) Det ska bli riktigt mysigt.

Nu ska jag ut med hunden (är hundvakt i 2 veckor på köpet) sen tänkte jag ta mig till centrum en snabbis, sen måste jag hem och plugga lite matte. Ska vara kler med 17 sidor tills på måndag och jag har en vana att skjuta upp allt till sista sekund.

Hörs om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0