Då var det dags

Usch, har verkligen sovit oroligt inatt, säkert bara för att det är första dagen i skolan idag och jag är väldigt nervös. Ställde klockan på ringning för att komma upp i tid och fixa lite innan första lektionen men vaknade långt innan den ringde. Så nu sitter jag här, böckerna och blocken ligger fint i högar i köket och bara väntar på att få börja användas.

Men innan skolan ska jag iväg till centrum, måste fixa ett konto på Swedbank så jag får mitt studiebidrag, sen ska jag byta ett par leggings.

Klockan 12.10 har jag min första lektkion. Matte.

Nej, nu måste jag fixa lite här hemma, göra något för att inte tänka så mycket. Och allt kommer säkert gå kalas =)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0