Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma. Fast man inte har lektionen hela dagarna och varje dag så hittar man verkligen 1000 andra saker att göra.
Oki, jag hade en lektion ikväll mellan kl 18.00-20-00 och efter det var jag hemma hos mamma och pappa en snabbis, men ändå, de andra dagarna när jag inte haft någon skola alls?
Hmmm konstigt det där, ju mer tid man har desstu mindre tid får man till allt annat.
FAst jag tycker om när det händer mycket runt omkring mig. Att ha många bollar i luften, det finns verkligen inget värre än när det inte händer någonting, man har inga planer, inget att göra osv. Usch vad trist, men samtidigt ska man inte ta på sig för mycket heller, man måste kunna säga nej och tänka på sig själv.
Jag har vart med om förut att man packar ryggen fullt med saker, man hinner knappt äta eller gå på toaletten för att man känner att man inte hinner.

Lagom är bäst.

Nu sitter jag här och har precis gjort en mango smootie, den var bara fööööör god. Jag är helt såld på smooties och min blender är nog den bästa present jag fått =)

Snart kommer det ett mail med massa bilder från några helger. Så snart kan jag lägga upp lite nya foton.

Hörs sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0