Sommar. Ja tack.

Nu är jag så fruktansvärt trött på denna kyla, när kommer våren och sommaren egentligen? Även fast det är sol ute så är det svinkallt. Vill ju gå i fina klänningar och ballerinaskor. Längtar.
Nä, blir nog att boka en utlandsresa snart. Sol, värme, sandstränder, vattenskotrar, parablydrinkar och massa mys på stranden. Åhhh vad unerbart.

I helgen skulle det i allafall bli ca 20 grader om det är något man kan lita på. Man kan ju alltid hoppas. På fredag åker jag till Strängnäs ( om jag inte blir sämre, ligger i sängen med feber och sprängande huvudvärk). Det ska bli så skönt att bara få komma bor en helg, träffa nytt folk, äta gott och bara vara. Lämna vardagen bakom sig och göra det man vill. Så jag hoppas att det kommer bli en underbar helg  med massor av sol och värme

Nää, nu ska jag koka mig en kopp te och hoppas på att må bättre.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0