Nytt liv, nya möjligheter

Hejsan bloggen.

Nu börjar det hända saker, helt underbart, man ska bara sluta klaga och köra på, det har jag lärt mig.
Har funderat på att börja plugga i flera år känns det som, men det har aldrig blivit av. Tror man har känt sig bekväm med ett heltidsjobb och lön och det som hör till.

Men nu har jag ialla fall tagit tjänstledigt från jobbet hela nästa termin och börja plugga på heltid. Men tror nog det kommer bli vt 2010 också, men det gör ingentimng, känner mig så otroligt motiverad, längtar redan tills alla nya böcker kommer hem i brevlådan, få köpa nya pennor, pärmar och allt där till.
Just nu är det bara komvux, men efter det vill jag söka vidare, har en del val att välja mellan. Känns helt underart, känner mig som en ny människa.

Man ska våga tro på sig själv och göra det man vill. Det kan inte bli värre än att det går fel, inget farligt med det. Men det kan ju bli toppen också och ens liv förändras helt och hållet.

Nu känns det iaf som mitt liv är på väg till det bättre, träffat en underbar kille med, men det berättar jag mer om sen. En så länge är det hemligt.

Nu ska jag ner i tvättstugan, skriver senare.

Puss och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0