När vet man?

När vet man egentligen när man har träffat the one?
När vågar man skriva i smset: Jag tänker på dig och saknar dig?
Alltid är det lika svårt. Såklart man inte ska gå för fort fram, men ändå, man vill inte vänta 2 månader heller, och kanske den största frågan, när vet man att man är tillsammans?

Jag tycker alltid att den första tiden när man träffat en kille är som jobbigast, kanske man är den som får känslor först, vill så mycket mer, och den andra vill bara ha någon i närheten när den känner sig ensam. Gaaaah!

Jag har precis träffat en underbar kille, vi har setts i ca 2-3 veckor nu, sovit över och hela baletten. Vi smsar och pratar i telefon varje dag, och när vi ses är det hur mysigt som helst. Och innan dess har vi flirtat i ett par månader, tills jag fick nog och gick fram med en lapp med mitt nummer. Och han ringde!

Jag fick reda på att han när jag gett mitt nummer precis dumpat sin dåvarande tjej. Så det är klart man är väldigt orolig att man bara är ett plåster på såren. Fast jag var faktiskt tvungen och fråga om det var så. Och han svarade absolut inte, så man får väl tro på det då.
Men samtidigt känner jag att jag vart singel så pass länge att jag bara längtar efter ett förhållande, så klart man liksom blir överlycklig när man träffar någon som man känner något för, men samtidigt rädd för att han inte vill samma sak.

Ja, det är väl bara att vänta och se och hoppas på det bästa. Vi ska gå på bio imorgon ialla fall.

Och kanske skulle han inte höra av sig så mycket om han inte ville något mer än bara ha sällskap? Förhoppningsvis inte.

Nu ska jag iväg och sola, ja, jag vet att det nästan är vår, så just därför, man måste ju snart våga visa benen,

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0