Mysdag i soffan

Idag har jag haft en riktig slappdag i soffan, känner mig så hängig och har inte ork till någonting känns det som.
Men jag har legat i soffan och kurerat mig själv.
Bäddade ner mig med dunkuddar och duntäcke, massoa med juice och choklad. Tittade på filmen Twilight för säkert 20e gången. Den är bara föööör underbar. Kan säkert se den 20 gånger till. Edward Cullen, jag säger bara det. Oj oj oj. Han skulle jag kunna offra min högra arm för.

Sen såg jag va 6 avsnitt av The Hills säsong 2, bra serie att slappa till, man behöver inte tänka så mycket. Men jag säger bara: Drama, drama, drama....

Nu ska jag göra mig lite mat och sen krypa tillbaka ner i soffan, måste bli frisk till helgen, då tar jag mitt picka och pack och drar till Strängnäs.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0