Bästa vänner

          


Mysmiddagg med räksallad och vitlöksbröd





Utsikten från min balkong




Gott med kaffe i solskenet



Världens bästa Sara



Man kan ha många bekanta, men få bästa vänner. Jag har en kompis som jag kan säga att: Detta är min BÄSTA kompis. Det otroliga är att vi varit kompisar i 26 år nu. Hennes mamma och min mamma var kompisar, men bara därför så behöver ju inte vi vara kompisar, men så har det blivit.
Jag älskar henne över allt annat och hon finns ALLTID där för en, oavsett vad man gjort eller vad som hänt. En riktig vän i vått och torrt.

Jaja, det dä kan man prata om hur mycket som helst. Men jag ville bara nämna henne.

igår hade vi ialla fall en jätte mysig kväll. Vi satt på min balkong i solen och drack kaffe, sen gjorde vi en underbart god räksallad med massor av avokado (kanske fööör mycket) men oj vad gott det var.

Sara. Du betyder allt för mig och kommer att vara min bästa vän för all framtid. Tusen pussar till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0