snart är lägenheten i kartonger

Nu är det inte speciellt mycket kvar som ska packas, lite tallrikar och porslin och annat smått. Sen ska vi rensa ut förrådet, sen är det så gott som klart, bara 2 veckor kvar. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!

Känns skönt att ha börjat i tid, man vill inte stå där två dagar innan flytten och inte ha packat någonting. Så jag känner mig riktigt nöjd, men sen ska skiten upp också =) Fast det är det roligaste tycker jag, man planerar var allt ska stå osv.

Vi har bestämt att Patrik ska inreda vardagsrum och kök, och jag badrum och sovrum. Spännande, spännande, tur att vi har ganska lika smak iaf, annars skulle det bli bråk som heter duga =)

Ska ta tag i det sista imorgon när jag är ledig. Packa ner de kläder som jag inte använder, jackor, skor mm.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar att inreda! Jag vill också flytta :D

2010-10-14 @ 13:03:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: PauLine

svar: nää, inte ett dugg kul. :( varför liksom, varför?

2010-10-14 @ 14:18:39
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0