Ringa min vän David

God morgon på er.

Totalt kolsvart ute. Känns som klockan är mitt i natten. Och kallt är det också. Men sitter i soffan med filt och kaffe, kan inte bli mysigare.

Nu har jag tränat 2 dagar tidigt på morgonen, men nu tror jag att jag går efter jobbet ikväll istället =) Jag har gått ner tidigt för jag tycker inte om när det är fullt med folk, men inne i gymmet finns en dörr som leder till ett tjejgym =) Så där kan man träna med bara tjejer, jag kanske är löjlig men tycker inte om när det står en massa biffar och stirrar när jag ska träna, tycker bara att de är jobbigt med fönster överallt så folk kan titta in, men det blir kanske bättre när man har kommit igång ordentligt.

Ska åka tidigare till jobbet idag, jag och Stina ska fika innan vi börjar, mysigt. Kul att man har skaffat sig lite vänner här nere =)

Funderar även på om jag ska ta och ringa min vän David och fråga om han kan bli min PT, tror ni han ställer upp?


Bilder tagna med min kamera sist jag var och hälsade på (läs google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0