detta kommer att bli en riktigt mysdag

God morgon lovers.

Idag är det måndag. Säkert befinner sig det flesta på jobb/skola nu, men ikke jag, för jag är leeedig. Jobbade dock i lördags så jag tycker att jag är värd det =)

Idag blir det en riktigt mysdag. Ska strax ge mig i väg och sola, blek som en fis. Sen blir det hem och duscha och fixa sig lite. Efter det bär det av hem till Fina Stina för lunch, fika och skitsnack. Därefter hämtar vi hennes underbara son på dagis för att sedan bege oss till köpcentret :D

Som sagt, underbar måndag =)

Ha det toppen så mobilmloggar jag under dagen =)

Puss på er.

Snart halloween =)

Kommentarer
Postat av: Bessy

6 finalister kvar! Va med och rösta fram veckans blogg!

2010-10-25 @ 09:06:51
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en kanon dag!

2010-10-25 @ 09:17:54
URL: http://slipsens.se
Postat av: stina

kommer bli en super mysig dag...ses snart...puss

2010-10-25 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0