ännu ett 9 timmars pass

ZzzzzZZzzzZZzzzzZZZZzzzzzZZ!

God morgon alla söta. Så trött, känns som att jag precis gick och lade mig, låg och snoozde alldeles för länge, så det får ta och bli träning ikväll efter jobbet istället, slutar 20.30. Har inte träffat Patrik sedan i söndags em, bara för att jag jobbar sent och han sover när jag kommer hem. Men jag får alltid min dagliga puss innan
han hår till jobbet vid 6.30, men man är ganska trött då så jag brukar bara mumla till svar =)

Men imorgon är jag ledig, då ska det börjas packa, fixa och dona, ingen njuta av sin lediga dag inte. Men jag behöver iaf inte gå upp i ottan.

Har skickat ut lite inbjudningar till vår inflyttning/födelsadagsfest också, eller fest och fest, har bjudit in några vänner och familj, jag fyller år i samma veva så vi slår ihop det. Det ska bli mysigt. Buffé och bubbel bli det =)

Nu ska jag svara på lite söta kommentarer.

XX

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Spännande! Var ska ni flytta då? En ny stad eller? ;)

2010-10-05 @ 08:38:15
URL: http://slipsens.se
Postat av: Gaymasen

Usch så drygt med sådana dagar. Vakna, äta, jobba, sova, vakna...

2010-10-05 @ 20:08:34
URL: http://gaymasen.se
Postat av: stina

Hoppas du överlevde när jag gick från jobb.. alltid lika skoj o jobba med dig=) allt blir liksom mkt roligare...

puss babe njut imorrn när du e ledig fö det e inte jag....

2010-10-05 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0