Han kom och han gick

Jaha, då blev man lämnad ensam igen då. Killen kom hem och duschade, sen åkte han igen, skulle träffa kompisar och dricka öl. Så nu sitter jag är. Har vart en gansla seg och tråkig dag fast jag har gjort mycket ändå.

Det har regnat och åskat. Men jag har bakat bagels (de blev sååå goda), pluggat och så. Nu tänkte jag göra det lite lyxigt för mig ikväll.
Ska laga lite middag, lax och bulgur, sedan ett glas vitt till det, sen ska jag kolla på någon riktig tjejfilm med ansiktsmask och hårinpackning.

Man behöver lyxa till det ibland =)


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Ja det blir en härlig biosommar :)

allt bra idag?

2010-05-12 @ 18:38:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0