Äntligen måndag

 

God morgon alla söta.

Då var den underbara helgen över och nu är det dags för en ny vecka, jag ska börja denna måndag med att ringa och skälla på SIBA, fick ett sms att min dator var klar och att det inte var något fel på den alls. Hmm. Det som är felet är:

1. Den blir så varm att den nästan ryker och sedanstängs den av

2. Internet kopplas i från var 10e minut

3. Den omformarterar om sig själv hela tiden så allt försvinner

Men nej då, det är inget fel på den. Så ska JAG betala 900 kr+returfrakt för att hämta ut den, hämta ut en dator som de inte gjort någonting med och den är helförsäkrad! Måttligt glad blir man, så nu klockan 10 när det öppnar så ska jag ringa dom. Varför betalar man egentligen en försäkring varje månad? Känns ju som den inte täcker någonting alls, suck.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0