Solen skiner idag

Godmorgon alla sötnosar därute.

Idag vaknade jag upp till sol, det känns helt underbart, detta måste nog vara den längsta vintern på länge, iaf så länge jag minns. Men nu, nu är snön borta, knopparna börjar titta fram, solen skiner och ja, kan det bli mer vårtecken?

Jag och Jenny längtar så galet mycket att få bygga en trätrall på framsidan av huset, med poolen i ena hörnet, förstå att vakna på morgonen, ta sin morgonkaffe i en av solstolarna, ta ett morgondopp i poolen i en gassande sol. Helt helt underbart. Sen ska jag sitta ute på denna rätrall och plugga, kan inte fatta att det är så nära nu. För en månad sedan trodde man att det skulle förbli vinter i detta land och jag var nära att fly, hahaha, men i fredags hade vi 14 grader i solen så jag har nog ändrat uppfattning =)

Man säger alltid "den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge" men det stämmer inte enligt mig iaf =) Men men, nu är vårn äntligen här *glädjeskutt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0