Ny dag nya möjligheter

Hej hopp.
Då var det tisdag och ingen sol vill titta fram idag heller, men enligt väder ska det bli runt 20 grader och sol imorgon och på torsdag, man kan ju hoppas.
Sitter här med mitt morgonkaffe och planerar dagen, blir nog för det mesta plugg, men jag har verkligen ingen motivation, vet inte vad jag ska göra, vill bara ha ett jobb, få göra något annat, har sökt ett X antal, men de verkar ha svart att höra av dig, man kan iaf skicka ett mail att platsen är tillsatt osv, men allt ska man tydligen behöva göra själv.
Ska kika runt på lite fler jobb idag också tänkte jag. Just nu känns det som jag kan ta vad som helst, bara jag får komma ut, träffa folk. gå upp tidigt och fixa mig i ordning.
Jaja, nu tänker vi inte mer på det utan ser fram emot en härlig tisdag fast det är tråkigt väder.
Vad ska ni hitta på för roligt idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0