Hemma efter en härlig tur

Home!
Åkte en härlig tur med cabben, i väg en bit och handlade kulglass med melonsmak, är lite av beroende av det under sommaren, men så är det. Ikväll är sista kvällen med Babe för imorgon åker jag hem, åker till Jönköping med tjejerna på fredag-måndag, men sen åker jag tillbaka hit och myser igen =)
Nu blir det ett glas vin på balkongen innan det är dags att borsta tänderna inför natten. Måste läsa min bok också, den är verkligen att tipsa om ni inte har någonting att läsa just nu. Jag är Wanted! av Daniel Larsson. Den är så fruktansvärt spännande.

Puss






Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: ja verkligen :)

2010-06-16 @ 22:46:12
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0