God morgon Snäckor

Sovit gott?

Det har jag för en gång skull. Skönt var det, måste ha vart den galet lååånga promenaden igår kväll. Men vaknar ofta upp med ett ryck och har hjärtklappning, men sen går det över.
Idag kan man ju inte annat än att vara glad, strålande sol ute och de har lovat ca 20 grader, kanske dags att inviga den fina nya klänningen som bara hänger där på galgen och väntar på mig.
Ska försöka ta mig till bibblan idag också, ska skriva ett arbete om Volvo, vad de nu har med geografi och göra, och vad hittar man den informationen om näringsliv och allting? Usch, jag vill bara sluta med studierna och börja jobba. Har ingen motivation kvar alls känner jag.
Men nu ska vi tänka positivt Michaela! Snart helg, och den ska spenderas i Jönköping med tjejerna, hundutställningar, vin, mat, skratt och en massa annat roligt.
Hoppas att ni alla får en toppendag idag.
Puss på er Snäckor!
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0