ibland ska man ha tur

God morgon på er. Inatt var det inte lika varmt att sova, gick bara upp en gång och drack =)
Idag ska jag ha tvättstugan, och det regnar ute, man kan inte ha bokat in det bättre =) Tänk om det vart gassande sol och alla som ska till stranden, och nu har jag skjutit upp det så länge så nu måste jag verkligen tvätta, men som sagt, lite tur ska man ha ibland. Sen tycker jag att det är lite kul att tvätta, vika ihop och det luktar gott.
Sen efter tvättstugan ska jag och älsklingen ta bilen till Hässleholm, mamma har nämligen skickat ett paket med kläder till mig så jag är lite nyfiken, och de borde vara stort för det har kommit en avi om att jag ska hämta ut de, de andra de skickat har kommit direkt i brevlådan (bor i hus där), spännande, spännande.
Annars blir det en lugn dag idag, tvätta, diska mm, men sådana dagar behövs också.
Hoppas att ni alla får en toppen tidsdag.
Puss


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

första natten jag har kunnat sova bra :D

2010-07-13 @ 09:31:24
URL: http://photobyminna.blogg.se/
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: tack! :D Ska iväg på första mötet nu... allt bra btw?

2010-07-13 @ 09:33:53
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Liz

Åh lovely! Här ösregnar det med:D Synd med tvätten då kanske, men vädret är ju helt underbart!

2010-07-13 @ 09:44:12
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0