Höst

God morgon.
Morgonen kunde inte börja sämre. Satte klockan tidigt för att ha tvättstugan kl 7.00. Kallt ute så jag var tvungen att stänga alla fönster. Sorterar all tvätt, tar bort lakanen från sängen,  sätter på kaffe, går ner med all tvätt, tvätt och sköljmedel. Vad ser jag? Att det var igår vi hade tvättstugan. Gaaaah! Jag blir så trött. Oki att Patrik tänkte gå upp tidigt efter som han börjar jobba på måndag, så han vår in vanan att sätta klockan, men då hade man kunnat snozza, ligga kvar i sängen och läsa och dricka kaffe. Nu sitter man här och klockan är inte ens halv åtta.
Jaja, får lägga mig på soffan med en stor kaffe och läsa min bok. Ändå grått och kallt ute.
Usch vilket negativt inlägg, hoppas att det blir bättre framåt dagen.
Puss på er små rumpnissar.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Kör hårt idag då! :)

2010-07-30 @ 08:38:38
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0