Ännu en rolig lista

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Lovar du att vara ärlig? I promise



Du heter: Michaela

 

Smeknamn: Michan (Babe av älsklingen)

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: You are always on my mind

 

Beroende av: Choklad, kaffe, knäckebröd och ciggaretter tyvärr

 

Vad tror folk om dig: Bara bra saker hoppa jag

 

Stämmer det: Ja, det hoppas jag =)

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon och min rumpa =)

 

Vad säger du för att imponera på någon: Beror helt och hållet på vilken person det är

 

Hur imponerar man på dig: an ska vara ärlig, glad, skratta mycket och ha humor

 

Brukar du skratta för dig själv: Hahahaha, ja faktiskt

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Lycka till

 

Var bor du: Just nu i Skåne men annars på Lidingö

 

Trivs du där: Jag älskar Skåne

 

Äger du några converse: Nopp och tänker inte göra det heller

 

 Sprit, cider, vin eller öl: Vin och champagne

 

Brukar du bli för full: Nej, det var längesedan det

 

Är du allergisk mot något: Ja, en massa saker tyvärr

 

Hur svarar du i mobilen: Hallå, Heeeeeeeej, eller Michan

 

Antal timmar sömn inatt: 9 =)

 

Brukar du komma i tid: Alltid

 

När mår du bra: När jag är med mina nära och kära

 

När blev du fotad senast: Hmm, nyår kanske

 

Hur känner du dig nu: Glad, fast saknar min älskling

 

Vanligaste färg på dina kläder: Jeans, med färgade toppar

 

Vad tycker du om fötter: URK!!!



Vad saknar du:
Mamma, pappa, lillebror, Fanny, älsklingen och Sara

 

Hade du en bra kväll igår: Ja, en mysig kväll

 

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

 

Rakar du benen: Ja men det är väl självklart

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-00, ibland senare, ibland tidigare

 

Är du blyg: Jaaaaa

 

Sysslar du med någon idrott: Räknas WII???

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

 

Har du spytt offentligt: Nopp

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kan jag inte skriva här ;)

 

Är du nöjd med ditt liv: Ja, nu är jag det för engångs skull. Överlycklig är jag

 

Är du bortskämd: Galet mycket

 

Vad gör du i morgon: Åker till älsklingen

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmmm??? Måste tänka

 

Vad längtar du till: Att få resa utomlands




Har du bra vänner och äkta vänskap:
Jaaaaaa, supernöjd med mina vänner

 

Vad använder du för schampo: Matrix

 

Hur gammal är du: 27 år

 

Tycker du om någon just nu: Ja, min älskling såklart

 

Gröna eller röda äpplen: Allergisk =) Men kan äta Granny Smith =)

 

Gillar du golf: Ja, skulle vilja spela på en riktig golfbana faktiskt

 

Vilken tid gick du upp idag: Strax innan 8

 

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp =)

 

Har du strumpor på dig nu: Ja, kallt ute ju




Är det okej att gråta:
Men självklart

 

När grät du senast: I måndags

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ojojoj. Shoppa, åka utomlands, bjuda min familj på något stort

 

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon men använder de aldrig

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Pass

 

Har du piercing: Ja, i naveln

 

Vill du gifta dig: Jaaaaaaaa

 

Vill du ha barn: Jaaaaaaa

 

Solar du ofta: Ibland, vill ju se lite fräsch ut

 

Är du bra på att laga mat: Har gått hotell och restaurang, så ja

 

Är du flygrädd: Ja, därför jag aldrig är utomland typ, bangat många resor för detta

 

Hur vig är du: Vig??? HAHAHAHAHAHA!!!

 

Är du musikalisk: Musikalisk??? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka

 

Vilken är din favoritglass: Melon

 

Tror du på ett liv efter döden? Pratar inte om döden, livrädd!!!

 

Tycker du om sushi? Japp, smarrigt smarrigt

 

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp

 

Har du tandläkarskräck. HUA HUA HUA: JA!

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och

 

Vilken ögonfärg har du: Blå

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många ggr

 

Biter du på naglarna: USCH nej, att bita på naglarna är som att dricka en kopp var.... Tänk på det.

 

Röker du: Tyvärr ja

 

Hur ofta tränar/motionerar du: Va???

 

Senaste låt du hörde: Hmm, någon Elton John på radion


Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Ja det tycker jag du ska göra! :D

2010-01-14 @ 15:11:51
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0