Skumbad och tända ljus

Den där lilla vilan var bra skön =) Älsklingen satte på en film men jag somnade som en stock. Nu ska jag ta med ett skumbad, tända lite ljus och en skvallertidining, kanske lyxa till det med ett glas vin =)

Älsklingen håller på att baka semlor, saffranemlor med lingongrädde. MUMMA! Sen ska han laga en smarrig middag, eller jag tror den blir det vi har inte ätit det förut, men det är kassler med basiklikasås, broccoli, och lite annat samt med ris, ska bli spännande.

Smsade med lillebror idag, han ska ut och äta med mamma och pappa, gör lite smått ont i hjärtat att jag inte kan vara med dom, saknar dem så fruktansvärt, men snart ska jag åka hem och hälsa på igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej.



Ska du göra något särskilt imoron på alla hjärtansdag?

Kram =)

2010-02-13 @ 17:50:15
URL: http://ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0