Pluggfri kväll

Nu är min mage full med pizza, men dock så orkade jag inte så mkt för jag har bara ätit några mackor idag, men då blev det massa över som jag kan äta senare =)

Jag har tänkt att ta en pluggfri kväll ikväll. Satt hela dagen och kvällen igår, samt hela dagen idag, så nu ska jag slänga mig på soffan med en kopp kaffe och kolla op O.S sen börjar det någon film på 3an klockan 21.00 som jag tänkte kolla på. Känner mig helt slut så det blir nog tidigt i säng ikväll. Skönt värre!

Men imorgon så är det tillbaka till verkligeheten igen.

Jag hoppas att ni alla ha en mysig torsdagskväll.

Puss



Kommentarer
Postat av: Johan

SV: Ja det hade verkligen inte suttit fel med sommaren. Men dom kommer ... vi får ha tålamod ;)

2010-02-19 @ 13:00:16
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: Danne

Pizza är gott! Haha

2010-02-19 @ 13:19:27
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0