Plugg och melodifestivalen

Godmorgon sötnosar. Eller för mig känns det som förmiddag, har vart vaken hur länge som helst. Drömde om Fanny och kunde inte somna om,  ;(

Men nu efter en kopp kaffe och lite barnprogram så känns det bättre.

Babe har åkte till jobbet, eller han skulle hjälpa någon med något så då tänkte jag passa på att plugga lite, på en lördag? Ja, jag vet, men måste man så måste man.

Skulle egentligen åkt hem idag men stannar en dag till, tänkte att vi skulle ha lite lördagsmys ikväll eftersom min kära pojkvän somnade typ innan Let´s dance var slut så ni kan ju gissa tiden =)
Men han har jobbat hårt i veckan så jag klandrar honom inte, själv satt jag med ett glas vitt och tittade på Solsidan =) Sååå sjukt bra!

När babe kommer hem ska vi åka iväg till Ica Maxi och köpa hem massa gott, det är ju melodofestivalen ikväll och ingen är gladare än min älskling. Not, men han skyller på att det inte finns något annat att titta på, men tror han kanske ser på det för min skull.

Fast helst av allt önskade jag att jag var hemma hos mamma, vi dukar alltid upp med en massa gott, dricker lite vin och gör en lista för låt, kläder, skor osv, så mysigt. Men vi får väl köra detsamma fast via sms =)

Men först plugg och lite städ sen bli det baaaaara mys ♥



Schlagerbibeln är självklart inhandlad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0