Ny vecka

Så var det åter måndag och idag bär det hem till Hässleholm. Sen får jag inte träffa min babe förens nästa helg, men det kanske är bra, så man får sakna varandra lite Det är ju tur att han jobbar på dagarna iaf, annars hade vi väl gått varandra på nerverna :D Skämt och sido, jag kommer sakna honom massor iaf ♥

Men jag vet ju vad jag har och göra iaf, öppnade upp schemat för de 4 kommande veckorna och jag kan ju säga att det var ju ingen lek iaf. PUH! Så att sitta rastlös lär jag ju inte behöva iaf.

Igår sökte jag och tittade efter något jobb, hittade 2 väldigt intressanta på O´Lerays i Malmö som jag sökte, riktigt spännande faktiskt så jag hoppas verkligen att de hör av sig.

Jag hoppas att ni alla haft en mysigt ocg rolig helg, det har jag haft =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa med o'learys, det är din pojkvän som byggt skiten också! Cirkeln är sluten!

2010-02-17 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0