Mysdag

Godkväll alla söta.

Nu har vi precis kommit hem från en myskväll hos Jonna med kaffe och brownies. Mums. Finns inget bättre en choklad när man känner sig lite nere och ledsen. Men det bästa är nog sina vänner som man kan prata med. En mycket mysig kväll.

Annars har det bara blivit lite plugg här hemma, är färdig med ett arbete och känner mig riktigt stolt, nu är det bara resten kvar så jag vet ju vad jag har att göra i veckan kan jag säga.

Ska alldeles strax borsta tänderna och gå upp på mitt rum och lägga mig och läsa min nya bok jag har fått av min älskade mamma. Även fått ett par hörlurar från Paul Fran och en jättefin tröja från Isolde. Kan lägga upp bilder imorgon nu när min kamera funkar och jag har hittat sladden =)

Sov så sött alla söta där ute.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0