Morgonkaffe och nyheterna

Goodmorning sunshines.

Nu har jag vaknat, eller för ett litet tag sedan, men nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe och tittar på TV4 nyheterna =)

Inatt fick jag gå ut och lägga mig på soffan, min kära pojkvän snarkade, fast det var inte bara der, jag vakande och kunde inte sova, men de blev ju inte bättre av att han snarkade så soffan fick det bli, var Dawsons Creek på tv =) Sen låg jag och läste lite, normalt klocjkan 4 på natten, men tillslut somnade jag iaf =)

Idag blir det inte så mycket annat en plugg, ska sticka iväg och handla lite med det blir nog allt. På söndag ska mina arbeten vara inlämnade så jag har en hel del att göra.

Men det ska nog gå bra.

Hoppas att ni alla får en toppen torsdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0