Måndagmorgon

Godmorgon.....

Så var det måndag igen. Kom hem välbehållen men förseningar som vanligt. Igår var det bara 45 minuter, men 45 minuter är 45 minuter så jag var lite smått irriterad, men han med sista bussen och kom hem iaf.
Hatar SJ, som om det inte alltid är snö i Sverige liksom. USCH!

Idag blir det att sitta hemma och plugga all day long. Vill verkligen inte men jag måste, ligger efter och måste komma ikapp, jag har bara mig själv att skylla så.

Hade först tänkt att gå ut på en långpromenad men nej tack, snöar som satan, sååå tråkigt. Men det kanske blir bättre under dagen, hoppas det iaf.

Imorgon bär det förhoppningsvis av till Malmö, jag och babe firar 2 månader så vi skulle väl göra något mysigt tillsammans.

Känner verkligen att jag behöver göra saker hela tiden så jag ska sluta slippa tänka så mycket. Jag och Jenny ska börja träna tllsammans (ja, jag vet att jag sagt det miljoner gånger) men now it´s on!!!!!!!!!!!!
Kul att ha någon att träna med, inge kul att åka in själv och ställa sig på ett gåband eller dylikt, men nu har jag en tränigspartner, också där att veta att man har saker att göra, så det ska bli jättekul.

Men denna dag kommer gå åt att sitta och försöka komma igen med skolan, sen när jag har klarat det så kan jag känna mig stolt över mig själv.

Ha en bra måndag alla söta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0