Början av en ny vecka

Så var det måndag igen. Fredag, måndag, dagarna mina veckor verkar bestå av just nu. Men men , det är väl skönt att tiden går fort så det kan ta och bli sommar snart. Vore inte helt fel.

Helgen har vart bra härligt. Skumpa och tjejsnack i fredags, 30 årsskiva i lördags och igår var det en lugn dag, en lite för lugn dag för våran del, jag var så otroligt rastlös. Bläää. Men på kvällen gick jag och Jennys kille ut och gick ca 7 km. Helt underbart. Det var så skönt så vi har bestämt oss för att gå ut och gå varje kväll nu. Det var inte så kallt heller, men idag r det typ -20 och det är verkligen INTE OKI!

Idag ska jag se över veckans studier tänkte jag, se vad som ska göras och sedan är det bara att sätta igång och plugga. På torsdag åker jag till älsklingen. YEEEEEEEY! Jag saknar honom så otroligt mycket, åkte från honom i måndags så nu är det en helv vecka sen. Blä. Vill till honom NUUUUUUUUU!
Men men, den som väntar på ngot gott väntar alltid förlänge, eller hur? =)

Hoppas att ni alla får en bra start på veckan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0