Time for tvättstugan

God morgon.
Känns som att jag gick och lade mig för en timme sedan, men somnade vid halv ett och gick upp strax innan sju. Ja inte frivilligt utan att det var den ända tvättstugetiden vi fick och jag måste verkligen tvätta. Men men, imorgon börjar vardagen igen så det är lika bra att vänja sig, gick upp tidigt igår med och dagen blir så mycket längre.
Som sagt i morgon börjar vardagen, Patrik börjar jobba, plugg, mm. Ska ta tag i mina poerwalks igen, man ligger lite på latsidan nä det är sommar och mycket god mat och vin på det, så det ska bli skönt att komma igång.
Efter tvättstugan funderar jag på en liiiten powernap innan det är dags för fotbollsmatch. Ska hålla på GAIS bara för att retas =)
Sen en liten fråga, hur gör man om man vill kopiera en tidningsartikel på nätet eller något från sin FB och lägga upp i bloggen? Så man får med så som det ser ut på nätet, hoppas att ni förstår vad jag menar, men skulle vara kul om någon kunde förklara det för mig ♥

Hoppas att ni alla haft en bra helg och får en toppensöndag.
Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vilket sammanträffande då! Världen är ju liten som man brukar säga :P

2010-08-01 @ 07:33:45
URL: http://slipsens.se
Postat av: m a t i l d a

sv' härligt att höra.. med mig är allt jättebra :)

(hiihih ja visst är min lilla gris söt)

2010-08-01 @ 07:53:58
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

tack sötis! :)

2010-08-01 @ 08:36:12
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0