Vad gör jag vaken?

Det undrar jag, oki att jag är morgonpigg men klockan 5 är väl att överdriva? Inte så att jag sätter mig och pluggar direkt.
Men men, babe är sååå seg på morgonen, han har 3 väckarklockor men han hör dom inte, eller inte på en gång så man får ge honom en liten spark. Jag brukar alltid somna om en liten stund när han går upp, men inte idag. Så nu har jag suttit och druckit kaffe med honom och chattat med lillebror på FB, han vaknade halv fem och börjar nio. Släktdrag?

Nu ska snart babe åka till jobbet så då ska jag lägga mig på soffan och läsa min bok och dicka kaffe =)

Hoppas att det blir lika fint väder idag som igår, då ska jag sitta på balkongen och plugga och äta lunch, solen värmde något otroligt där ute igår, sååå undebart.

Sen blir det såklart min dagliga promenad, och nu har jag bestämt mig för att sluta äta godis, men inte helt utan bara på lördagar, tror det hela kommer att bli mycket godare då. Visst jag äter absolut inte godis varje dag, men det slinker ju ner en chokladbit då och då =)
Vill börja äte mer frukt och sånt, men är ju allergisk mot nästan alla kärnfrukter. Booooo, men snart kommer alla färska bär och man kan göta en massa smoothies och fruktsallader. Mums.

Nää, nu ska jag fylla på kaffet =)

Puss

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0